On his way to you.

24 juli 2011

Soon in your mailboxes.
Written, and search together with a lot of love.

5 Responses to “On his way to you.”

  1. Myrte Says:

    Spannend! Ik hoop dat je mijn post ook gekregen hebt (:

  2. A little happier Says:

    I love all the attention that I can feel in these small and beautiful things!

  3. E. Says:

    Oooh, dat ziet er verukkelijk uit! Wat moet je doen om er eentje te bemachtigen?

  4. chiara Says:

    Ik houd ervan dat mijn briefje erbij zit.
    Ik houd ervan dat ik je gister gezien heb, zo een beetje als een blind date.
    Ik houd ervan dat je net zo rustig en genietend bent als je blog doorschijnt.
    Ik houd ervan dat ik je nog eens zal zien.
    Groetjes
    xxxxxxx


Geef een reactie

